War situation 2018.6.3

****
[multi-language] War situation 2018.6.3
JR尾久駅に行ってきました。約30分、遅れました。写真は、取り忘れました。
会えたかどうかは、私の守秘義務により、秘密です。
自動販売機のお釣りの出口に私の名刺があります。

一緒に、反撃しませんか?
明日(月曜日)、以下の日程でJRのホームにいます。憑依されていると感じている方、統合失調症の方、そしてこのブログに興味のある方、お会いしませんか?VOIDと一緒に戦いましょう。
(1)20:00~20:30 JR前橋大島駅 上りのホームのベンチ
ときどき、ベンチから離れます。

私の目印
上の写真のワンショルダーバッグとビクトリノックスの16徳ナイフ(ハントマン)。

I have been to JR Oku Station. I was about 30 minutes late. I have forgotten to take a photograph.
It is secret by my professional secrecy whether I was able to meet or not.
My card is to the exit of change of a vending machine.

Let's counterattack together?
I will be in the home of JR on the following schedules tomorrow (Monday). those who think that I am possessed, the person of schizophrenia, and those who are interested in this blog -- don't I meet you? Let's fight together with VOID.
(1) 20:00 - 20:30 JR Maebashi Oshima Station Bench of an uphill home.

I sometimes separate from a bench.

My mark.
The one shoulder bag of the upper photograph, and victory Knox's 16 virtue knife (hunt mann).
****